lördag 18 juli 2009

Kuddar

Igår sydde jag kuddar att ha på sängen. Jag har funderat på det länge men inte kommit till skott. Jag måste säga att jag blev sjukt nöjd!! Love kudden är köpt på Åhlens, resten har jag sytt.

Piri-Piri var först med att undersöka det nya :o))

Piri-Piri godkänner kuddarna

Närbild på fina hjärtan

Vår stringhylla över sängen. Översta hyllan är Palles. På andra hyllan står katternas pris och våra fina ryska dockor vi fått av en ryskbekant. Nedersta hyllan får vara lite avställningsplats också. Träfiguren är en absolut favorit!!!!!

2 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Superhäftiga kuddar!♥
Och stringhyllor dregglar jag alltid över, sååå fina!

Hoppas allt är bra med dig vännen. Nu är jag äntligen hemma i stan igen och försöker komma igång efter semestern. Det är en aningens segt. *skratt*

Kramar i massor / Dollan

joggemia sa...

Finfina kuddar du duktiga sömmerska!! =)

Kram!