lördag 8 augusti 2009

Fyndat.......

.....i massor har jag gjort idag!! Vi vaknade tidigt och åkte till Vämöparkens loppis. Den har blivit riktigt poppis och det var många bord och möjlighet till fynd!
Flicka signerad Elbogen så fin!!

Härlig splitter ny termos Super fin burk till ett vettigt pris! Burkar är ju löjligt dyra nu för tiden


Efter loppisen åkte vi till Pantarholmen där Pingstkyrkan och röda korset har sina loppisar.


Fint tyg i fina färger

Ytterligare ett fint tyg :o))
Liten strykbräda är alltid bra att ha!

Efter allt loppisandet skulle vi kolla på bilar, jag offrar mig på bilar och Palle på loppisar, lite rättvisa ska det ju vara :o)) Men jag hade tur!!! Bilbutikerna var sommarstängda på lördagarna *fniss* Så det blev en tur till svärföräldrarna där vi fick en kopp kaffe.


Nu ska vi grilla en korv sedan blir det lite pyssel!


Njut av sommar värmen!

2 kommentarer:

joggemia sa...

Jag har sagt så länge att jag vill gå på loppis men det blir ju aldrig av! Får ta mig i kragen. Fina fynd ni gjorde i alla fall. =)

Kram!

Åsa / Dolores sa...

Åh, vilka härliga fynd! Jag har precis en likadan kakburk, den är sååå vacker. Och jag håller med om att det är löjligt dyra priser på plåtburkar...
Kram från Dolores