onsdag 9 september 2009

Det går framåt......

.....med både städning och vikt! Hungrig är jag men det blir bättre och bättre. Det är ju lättare att flyta när man går ner 3.6 kg på dagar! Vist är det bara vätska men det låtsar vi inte om just nu :o))
Så här blev det på TV-bänken. Orkidéerna på ena sidan och min keramik på den andra. Bänken har vi bytt med svärföräldrarna. De fick vår och vi fick deras! Denna vita är från 1973, så den är i gott sällskap :o))

Jag har även sytt några tröjor till Pysslingens Butik, i oktober kommer det hända saker iom Rosa Bandet! Så håll ögonen öppna!

När mitt efterlängtade fat av Mari Simmulson kom var jag eld och lågor. Fatet var så fint paketerat med bubbelplast, tidningspapper och en skokartong. Men titta så det såg ut :o(((( Vi ska limma det och jag tror att det blir bra men det är ju inte samma sak. Hur behandlar Schenker sina paket egentligen???

I ragdollens rasbeskrivning står det att de inte gillar att hoppa eller ligga högt! Timotej sov nog under den lektionen *skratt*

3 kommentarer:

Maria sa...

SÅ synd på det vackra fatet! Hoppas att det går att laga.

maxell sa...

Superläcker TV-bänk inkl dekorationerna. Den där tröjan är riktigt söt - gillar den färgen. Å va tokigt med fatet. Det borde väl finnas någon slags försäkring mot sånt eller?

Henrietta sa...

Tyvärr finns det nog ingen försäkring. Men vi har limmat och det blev ganska bra. Imorgon ska vi liomma alla små bitarna.