måndag 28 september 2009

Härliga underbara helg!

Vilken helg!!!! Den började med jobb på lördag sedan åkte vi till loppis :o)) så ovanligt! Men denna loppisen är lite över det vanliga. Det är pingstkyrkans hjälptjofräs för missbrukare. Så de har många fina möbler. Skänkta och sedan underbart renoverade!
I våras kom vi sent och missade sängborden. Men denna gången la vi in högsta växeln och hann få tag på 2!!! Super fina i äldre stuk men renoverade så att de ser nya ut.
På kvällen blev det en Harry Potter film och mys.

På söndagen var det dags för den årliga träffen i härliga Kristianopel. Det är 3:e året nu som Katja bjuder in oss för en dags härlig samvaro.

Jag fick gjort 3 kort och nio blomkort. Fast jag visar inte alla :o))





Jag vann teknik utmaningen och vinsten var dessa härliga Skogstokiga stämplar framtagna för Scrappakalja!
Mia var där med butiken och tyvärr ska hon lägga ner. Men bra för oss var ju att det var 40 % på allt så jag shoppade papper, stickles, glitterbrads och lite annat smått och gott.
Efter 10 timmar så åkte jag och Lina hem trötta av alla härliga skratt. Nu laddar vi om för 2010 :o))

2 kommentarer:

maxell sa...

Det låter som en kanonhelg på alla plan. :)

Jag vart hemskans förtjust i höstkortet med löv på bakgrunden, svampar, mer löv och spaden i högsta hugg. Det upplägget känns väldans höstigt mysigt. Åsså påminner det mig om att jag har saker jag borde gräva upp innan det är för sent... Men de har precis börjat blomma lagom till att första frosten kom i natt. Så det kan gå.

joggemia sa...

Ja K-opelträffarna är alltid trevliga! Synd bara att jag inte var på topp...fick ju feber på kvällen och börjar först nu piggna till. Ser fram emot träffen i Torsås...då ska vi tjattra igen. =)

Kram!