söndag 13 september 2009

Helgen som gick

började med att jag vägde mig på lördagmorgon och insåg att jag minskat 5.3 kg!!!!!!!!!!!!! Så då beslöt jag mig för att jag skulle få äta i helgen när vi var på besök hos tant L-B i Ätrafors :o))

Innan vi anlände Ätrafors var vi i Varberg och lämnade Piri-Piri som nu flyttat till sina nya familj Anna och Ville. Det var tufft att lämna henne men jag vet att hon får det mer än bra! Rapporten säger att hon är lite blyg men spinner och kommer fram ibland. Mammas bebis sköter sig :o)Fast nu är det ju Annas bebis hur tufft det än känns!
Under lördagen mös vi i det underbara vädret och var ute på en kortare bilutflykt. Vi kunde sitta ute och äta på kvällen och gick inte in förrens kl 20!

På söndagen hägrade det stora varuhuset Ge-Kås!!! Vi köpte en snygg Kaffebryggare och en himla massa braha saker, bla julklappspapper och julservetter. Det ska börjas i tid! Jag har ju redan köpt 2 julklappar hihihi

På vägen hem landade vi hos svärföräldrarna där vi fick middag och nu sitter vi bara och myser!

Imorgon ska jag väga mig och det ska bli spännande och se vad som hänt. Men det har varit himla gott att få vara mätt :o))

Hoppas att solen skiner över er och era nära och kära!

Inga kommentarer: