fredag 23 oktober 2009

Lax är mumma gott!

Idag har jag ätit mat! Ja jag äter ju mat varje dag men idag var det inte soppa utan lax, potatis och citronsås, mmmmmmmmm så gott det var *skrattar* Hela måltiden tog 40 minuter och det gick verkligen jätte bra! Jag har varit lie orolig för att det kanske skulle fastna eller böka på annat sätt, men icke! Man får inte dricka efteråt för då åker maten för snabbt ut i tarmen och man kan man illa och kräkas. Det var jobbigt! Så nu dricker jag massor i stället!

Efter maten gick jag ut och kollade lite i affärer, jag vill hitta ett läckert armand med berlocker och annat skojsigt, men det fanns inget. Jag får leta vidare. När jag var ute så hämtade jag mitt paket från Allers, denna boken var det och en vinst! Alltid trevligt att vinna och det var ju en bra bok för mig som är intresserad av mat.

I morse var jag och fixade mina naglar! I samråd med nagelteknologen så förstärkte jag mina egna med gel. Så om jag vill kan jag använda färgat nagellack. Fransk manikyr är sådär tycker jag. Men naglarna blev tjusiga iaf!!
Ha en skön hösthelg!!
Ps. Minus 18.5 kg är det nu *iiiiiiiiiiiii* vad det är roligt :o))

3 kommentarer:

Ligans Talesman sa...

Du är verkligen jätteduktig.
Du får leta vidare efter det du vill ha. *ler*

mjau sa...

Hej!

Hittade hit via Dolores blogg och kattokig som jag är ( har 3 st själv ) så måste jag få säga att ååhhh vilka underbart fina katter du har!!

Kramar mjau ( Cathrine )

joggemia sa...

Attans så snygga naglar! Skulle jag behöva. =) -18.5 kg...WOW!!!! Jag är impad!!

Kram!