torsdag 1 oktober 2009

Rosa Bandet

Denna text har jag skrivit på min hantverksblogg www.pysslingens.blogspot.com så välkommen in!!

På mitt favvoforum pyssel.net samlar vi varje oktober in pengar till Rosa Bandet. Vi gör detta genom att ha auktioner varje dag. Sakerna till auktionerna har vi medlemmar och butiker skänkt.
Det är tyvärr en tråkig anledning till att insamlingen startade, en forummedlem avled i bröstcancer :o( I år har ytterligare en medlem avlidit. En medlem kämpar i detta nu mot bröstcanern och en har blivit frisk.
Så varenda krona som vi kan samla in är guld värd!!Som en del i detta kommer jag att skänka 25 % av alla intäkterna i oktober månad!!! Så om du handlar så skänker jag så hjälps vi åt att samla in en himla massa pengar! Den som handlar för 500 kr eller mer får en kod som berättigar till ett fraktfritt köp tom 31/12 kl 23.59. Kanske du hittar några julklappar här? Den där extra speciella klappen som man vill hitta till de som betyder lite extra ♥

Tack för att du hjälper till att skänka pengar till Rosa Bandet!!!

Inga kommentarer: