tisdag 20 oktober 2009

Sverige är fantastiskt!!

Ja vi lever verkligen i ett fantastiskt land! Jag fick räkningen för min sjukhusvistelse i går. 240 kr gick hela kalaset på! Inte klokt så billigt!! Då opererades jag, låg på uppvaket, övervakningen och på avdelning. måndag till torsdag låg jag inne och det kostar bara 240 kr!
Tänk om vi haft privat vård och jag haft en dålig försäkring eller ingen försäkring alls, vill inte ens tänka på hur dyrt det hade blivit!

På fredag ska jag äntligen få gå över till purémat. Allt ska mosas men det är ju roligare än dessa tråkiga soppor! Minus 18 kg är det nu och neråt går det *jippi*

5 kommentarer:

Ligans Talesman sa...

Härligt !!!
Kram

Ligans Talesman sa...

Härligt !!!
Kram

mamman pysslar sa...

Så kul att allt går bra!

Kram :)

maxell sa...

Sjukvården vi har i det här landet spelar helt klart i en egen division. Å det oavsett all kritik som kommer - såväl motiverat som omotiverat.

Härligt att det ger sånt resultat. Nästan lite skrämmande med den siffran... men väl värt något extra lil(l)a tycker jag. :)

Anna sa...

Jag kan skicka mönstret om du vill :)