torsdag 24 december 2009

♥♥♥ GOD JUL ♥♥♥

♥♥♥ GOD JUL TILL ERA ALLA FRÅN MIG ♥♥♥
Vi har behållit vår barntradition och äter julfrukost framför TV:n. Idag såg vi på tecknat och delade julklappar. Vi har alltid lite klappar på morgonen! Vi hade ju även våra strumpor att fylla i år!
Jag fick i strumpan 3 tidningar, Amelia, Agent X9 och Photoshop! Sedan fick jag 4 triss men ingen vinst. I julklapp fick jag urfina örhängen från Pilgrim ♥♥
I gemensam klapp som jag köpt låg denna julmuggen med muminmotiv. Tycker de muggarna är så otroligt fina! Nu har vi 3 stycke men fler lär det bli :o))
Puss och kram och hoppas ni alla får en bra dag!!

3 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

God fortsättning vännen! Hoppas att ni har haft en härlig jul.
Många kramar / Dolores

Maria sa...

Jag köpte också muminmugg med julmotiv till yngsta dottern.
Gott slut och Gott Nytt År!

joggemia sa...

Härligt att du är nöjd med dina klappar. =)

Ville bara kika in och önska Gott Nytt År!

Kram!