onsdag 9 december 2009

Julkalendrar

Jag älskar kalendrar!! Just nu har jag 3 och Palle 3 sedan tävlar jag i en kalender på katter.nu, där kan man vinna olika saker till katten.
pyssel.net finns det också en kalendera att tävla i och på Sykompaniet har jag 2 lotter i en kalender. Så mycket blir det varje dag!
Den roligaste kalendern är den från Body Shop som Palle köpte, eller jag jag köpte den själv för han låg sjuk och inte kunde gå ut. Varje dag får man ett paket och jag har fått lotion, saker till naglarna, ett doftkrus till doftolja och idag var det en fotkräm. Sedan har vi ju varsin chokladkalender och en var från bingolotto.
Palle öppnar ju även den som han fått av mig. Så det är lite pyssligt på morgonen :o))

Nu ska jag snart ner i tvättstugan för att sedan göra stan med svärmor! Senare ska vi äta ihop och även svärfar kommer. Och som avslutning i kväll ska vi gå på marknad på en av skolorna som utbildar florister och bagare m.m.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här händer det grejer minsann!

Kram
Anne

joggemia sa...

Ja man blir aldrig för gammal för kalendrar...säger jag som inte har en enda i år. =) Du får helt enkelt öppna några luckor åt mig också. =)

Kram!