söndag 3 januari 2010

Så här blev mitt 2009!

Förra året skrev jag en krönika över hur 2008 varit. Nu tänkte jag göra om det :o)) Så håll till godo!!

Januari
En månad då det inte hände så mycket. Vi skulle firat min födelsedag i Göteborg men den snöade inne.
Palles gammelfaster begravdes. Palles bror smittade ner oss men influensan från helvetet!

Februari
Vi hade födelsedagskalas i Göteborg. Jag blev godkänd för Gastric Bypas operationen!!!

Mars
Vi var på ragdolluställning i Nyköping! Vi sov på IBIS hotell och hade jätte trevligt! Blaizan skötte sig och blev Ex 2.
Jag har sytt en massa säckar och barnkläder.

April
Påsken firades hos Palles föräldrar där vi åt en massa gott!!
Pappa och L-B kom och besökte oss.
Våren kommer och vi njuter av att bara vara ♥

Maj
Vi är förkylda igen! Katkvakten firar vi!
pysselträff i Torsås med Lina, alltid lika roligt att få träffa alla och shoppa!!!
Vi åker till Göteborg för att fira mammas 60 års dag! I samband med den träffar vi min äldsta kompis Lotta med familj! Vädret är toppen och vi sitter ute under parasollen ♥

Juni
Shoppade vi lite på Ullared och besökte L-B samtidigt! Midsommarafton firade vi i Rödeby och midsommardagen i Halland :o))
Vi skulle ställt ut Blaizan i Kalmar men efter att ha klippt bort ca 20 tovor så la vi ner det projektet!!

Juli
Palle har semester! Vi åker på loppisar och fyndar lite. Vi besöker även Kosta Outlet med far som kommer på besök några dagar.
Karlskrona får besök av den Internationella Matmarknanden! Gott och spännande!

Augusti
Vi tittar på en massa hus och drömmer oss bort :o))
Vi åker till Hässleholm och hälsar på Mango och Jennifer! Det var himla roligt!!
Timotej följer med till Rödeby för att få känna på gräset :o))

September
Jag börjar på flytande kost och Piri-Piri flyttar till Anna och Ville i Göteborg.
Vi äter kräftor, goda fina havskräftor, slurp!
Katja annordnade pyssel i Kristianopel! Jag åkte med Lina och trevligt hade vi!!

Oktober
Jag opereras den 5 och allt går bra! Palle besöker mig och jag längtar hem :o))
Vi firar 6 år och Palle fyller år. Vi köper en fin röd soffa!!

November
Vi åker till Kalmar och går på Klubbmästerskap. Mycket trevligt och vi får även träffa Johan och Lotta!
Köper en halv gris och går på träff i Torsås. Lina kunde inte men Palle körde mig :o)) Sedan fanns ju alla härliga pysseltjejer där ♥

December
Jag bakar, pysslar och laddar inför julen!
Jag var på Sissel Kirkebös julkonsert! Det var så vackert att jag nästan blev religiös :o))
Jag kunde äta ganska mycket julmat. Fick många fina paket och far kom på besök!
Nyårsafton firades med Susanne, Micke och Maria! Vi hade fantastiskt trevligt och vi åt förrätt, varmrätt och dessert :o)) Drack lite vin och åt lite ost! Det kunde verkligen inte vara bättre!!

Inga kommentarer: