fredag 16 april 2010

Tur som en tok - igen!

Jag har länge velat ha träskor som är så modernt, ibland är jag en riktig modeslav :o)), allra helst ville jag ha orange men kom på att limgrönt nog var bättre eftersom det funkade med de flesta kläder. Så jag bestämde mig för att investera 500 kr i ett par fina grön träskor så fort lönen kom!!
Men så var jag idag ute på promenad och gick förbi Kupan som är Röda Korsets second hand butik. Jag hade 50 kr på mig och tänkte bara jag inte hittar något dyrt :o))

När jag kommer in och tittar på skohyllan ser jag dessa godingarna! De är oranga! De kostar 20 kr!! De är i min storlek!! Och de ser helt sprillans nya ut!!! Jag slog genast till!

Om man bortser från vinter trötta fötter så visst är de hur snygga som helst!!
Jag har idag sparat 480 kr! Jag är snart rik om jag fortsätter spara pengar som jag egentligen inte har *skratt*

4 kommentarer:

Tulipan´s bakverk sa...

Men du gumman vilken jävla tur du hade då :) Ni verkar verkligen ha turen på er sida nu :)

på tal om något helt annat den där gullabo hantverksmarknaden jag pratade om tror jag är i mitten av sommaren.. juli någongång sa svärmor.. får kolla upp det lite ;)

á Yeliqa sa...

Helt otroligt vilken tur du har!!! 20 kr är ju ingenting :)

Anonym sa...

super!
Jag betalade mångdubbelt för mina ;)

/Anne

Inkan o Ligan sa...

weeeeeeeeeeeeeeeee Helt perfekt pris.
Skitsnygga juh.