tisdag 4 maj 2010

Nya naglar och nya kort!

Idag har jag varit på Sophorama och fått fina naglar! Jag har varit lite tveksam om jag skulle våga pröva igen efter katastrofen innan jul, men så har jag fått Sophia rekommenderad och vilket skillnad!!
Nu efter open så är naglarna rena katastrofen så med ett svagt rosa lack ska de nu få växa till nya höjder :o)) Fördelen med Sophorama är att de jobbar med naturliga produkter utan akryl i. Detta gör att jag inte behöver hålla på att olja naglarna 3 ggr per dag! Skönt tycker jag .o))


Lite kort har jag också gjort. På konfirmationskortet använde jag min nya stämpel från Skogstokiga.





En annan trevlig sak är att mina nya laptop kom idag!!! Den stationära datorn sjunger på sista versen så det fick bli en ny till mig! Så nu ska den bara laddas och installeras ordentligt. Spännande!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad kul att du gick till Sophia ändå, och ännu roligare att du blev nöjd. Jätte fint!

Mejrams! sa...

Hej! Tack för titten hos mig, alltid roligt när nya lämnar hälsningar. Så fina katter du har, himla söta. Ha en bra dag!/Merja