måndag 9 augusti 2010

Nya väskor och nya kort

Igår så sydde jag två dagisväskor. Det är en jätte bra modell som rymmer mycket och som man bara slänger upp på axeln. En är tingad och den andra ska säljas på LotusEco. Vilken får jag se när Tessan valt sin :o))

Äpplen med grönt foder.

Gröna rosor med blått foder.

Ett litet kort

Grattiskort

Vackra fjärilar som jag fick av Dolores

Kort med stämplar som jag köpte på Panduro outlet

Igår skulle jag göra mig till och baka Mias underbart goda dinkelskorpor! Efter sju resor och åtta bedrövelser blev det något som liknade skorpor :o)) Fast inte alls så goda som Mias. Men hur hon fick det kletet till deg att hålla ihop till skorpor övergår mitt förstånd! Jag fick tillföra massor av mera mjöl för att få degen hanterbar. Men imorgon ska vi gå igenom receptet igen så får jag väl pröva en gång till. Jag kan ju ha gjort något fel :o))

5 kommentarer:

Lisa sa...

Du är så duktig :D

Petra Maria sa...

Wow så mycket fint!
Tack för din kommentar inne hos mig. Sommaren har varit superhärlig med sol, god mat, pyssel och många stunder i hängmattan. Har verkligen tagit tillvara de lediga stunderna.
Ha det så jättegott
Skogstokiga kramar
från mig

Daniel sa...

Superduktig! Gillar när det e FÄRG å det tycks du oxå göra! Super!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

söta väskor!

Anneli sa...

Så duktigt du är på sy, dagisväskorna är super söta!

Kram anneli