torsdag 21 oktober 2010

Pysselträff!

I början på oktober anordnade Katja sin årliga pysselträff. Detta var nr 4 i ordningen :o)) Vi brukar vara i Kristianopel men i år var vi mitt på Trössö, promenadavstånd mao! Fördelen med denna lokalen var att vi kunde pyssla två dagar om vi ville. Men jag var bara med en dag.

Katja hade annordnat tre tävlingar där Pyssloteket sponsrade en, Cards Of Maria den andra och Katja själv den tredje. I år hade jag ingen tur :o))


Glada pysslare!
Bakre raden: Janna, Lena, Katja
Främre raden: Anne, Jag, Helene, Anita, Tessan
Jag blev rätt chockad när jag såg bilden på mig; fy tusan vad smal jag ser ut!!! Riktigt roligt :o))

Ett kort jag gjorde på träffen.

Jag älskar denna stämpeln från Penny Black!


Ett kuvert till en av tävlingarna.
Jag hade en otroligt trevlig dag med massor av skratt! Så detta gör jag gärna om igen :o))

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är ingen pysslande typ men visst låter det kanontrevligt.