fredag 7 januari 2011

Filmkväll!

Jag är en sk Buzzador, det betyder att jag får pröva saker som jag sedan buzzar, dvs berättar och visar för andra.
Just nu så testar jag Lovefilm det är en tjänst där jag får hem filmer två och två, två ggr i månaden. Det betyder 4 filmer i månaden. Denna tjänsten kostar 99 kr per månad. Då ingår porto.
Det blir av att vi tittar på film, och man hittar filmer som man annars kanske inte hade hyrt.
Är en film defekt så skickar man tillbaka den och får en ny film så snart som möjligt. Super smidigt!

Om du skulle vilja vara en Buzzadormaila mig så skickar jag en länk som du sedan aktiverar.

Just nu testar jag även hudvårdsprodukter från Cliniderm, och snart kommer det en tävling, så håll ögonen öppna!

1 kommentar:

maxell sa...

De har min granne testat och hon lovordar dem. :)