tisdag 8 mars 2011

Gratis och spar tips!

Om man tar sig lite tid så kan man hitta mycket som är gratis på nätet! Oftast ska man svara på några frågor som motprestation. Och det kan man ju ta sig tid till :o))

Här kommer ett gäng länkar som antingen går direkt till sidan eller så får ni maila mig så skickar jag en inbjudan.

* Prenumerera på gratis tamponger!

* Goodiebag.nu - här kan man få hem och testa olika saker. Jag har fått trosskydd, flytande tvättmedel, hudkräm m.m

* Buzzador- du får hem produkter som du sedan visar för folk och svara på ett frågeformulär. Jag har testat hudkrämer, tuggummi, tandkräm m.m . Är du intresserad så maila mig!

* GFK konsument panel - du får hem en scanner och scannar alla din matvaror, som tack får man välja varor från en shop. Jag har valt ett fint tårtfat i lila :o) Är du intresserad så mailar du mig!

* Ram-panel - står bakom undersökningar som görs via olika tidningar tex Hem & Trädgård. Som tack kan man få välja en prenumeration på ca 3 nr

* You Gove - här svara man på undersökningar och som tack får man köpa varor i "affären" för sina poäng.

Spartipsen kommer här:
* Om du har katt som går på lådan kan man spara brödpåsar och fruktpåsar så använder man dom när man tömmer lådan.

* Om din hudkräm eller liknande tar slut så öppna den för det finns massor kvar i botten!


Hoppas ni får nytta av mina tips!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh ska kika in på några.
tack !
Kram

Petra / Popetotrora sa...

Många bra och smarta tips. Tack! :-)