söndag 15 maj 2011

En dag att minnas!

Igår var det dags för årets första kattutställning och även vår första bröllopsdag ♥. Vi hade en trevlig dag som började i Kristianstad. Tyvärr var det lite utställare, lite besökare och 4 som sålde hantverk. Så tyvärr så gick det inte så bra.
Här står jag vid vårt bord. Här har vi Pallemannen som lyckades sälja varje gång jag var på vift :o)) Det stora plusset var att vi träffade alla våra sköna kattvänner! Vissa träffar man ju bara på utställningarna och därför är det så mysigt att åka iväg ibland.

När vi kom hem så låg detta på hallgolvet! Det var en present från Fredde och Louise och deras 3 barn ♥ Det var en liten present på vår första bröllopsdag ♥ Jag började nästan gråta så glad blev jag! De har tagit sig tid att gå till oss bara för att överaska oss! Helt fantastiskt att det finns sådana människor. Och att de är våra vänner ♥


Vi valde ju att gifta oss på vårt sätt, så som vi ville och det har vi ju, framförallt jag, fått betala för. Så när man har vänner som F+L som ger oss bröllopspresenter 6 månader efter att vi gift oss för att de inte visste det innan och sedan uppvaktar oss igår gör mig mållös! Vi har ju inte ens blivit uppvaktade av vissa i min närmaste familj just för att vi valde att gifta oss som vi ville. Men ångrar jag det? Nej faktiskt inte. Vill man vara så tjurig så får man väl vara det då.


Vi orkade ju inte tillaga något speciellt så vi hade laddat med lite vin, ost och kex. Vi tittade lite på TV och stöp sedan i säng :o)) Helt slut var vi!

2 kommentarer:

Om oss sa...

Massa kramar för dig och Palle som står för vad ni tycker och vill!! Jag tycker att ni är så goa! massa massa kramar Tessan

Henrietta sa...

Tack söta du!