söndag 22 maj 2011

Live Green Festival!

Igår var det då dags för festival! Strax före ett var jag och Palle på plats och hjälpte Ben att plocka upp. Cristina kom lite senare. Hon skulle ju stänga butiken.

Här ser ni vår del av bordetHär är LotusEcos del av bordet. Många läckra t-shirts i blandade färger.
Ben och Cristina, det är Cristina som äger LotusEco.

Det var ett bra festivalprogram med många olika sorters musik. Sebastian Wiijk tyckte jag var super bra! Elektric Boys behövde inte allas återförenats :o)) Jösses vilken dynga! Jag är så glad över mina öronproppar som vi skaffat! Man får ont i hjärtat när man ser små barn som springer i oväsendet! För det gjorde ont i öronen så högt var det.

Det var bästa tänkbara festivalväder med strålande solsken och lite vindar, jag hade laddat med solskyddsfaktor 50 så jag brände mig faktiskt inte! Det var bara en sak som inte var så bra: bristen på publik! Så lite folk! När vi gick vid 20.30 var det max 150 pers inne på Vämöparken! Och då hade stora dragplåstret redan spelat, dvs Elektric Boys. Men det var roligt att få uppleva festivalen med så underbara vänner som Ben och Cri, och framförallt med bästaste maken :o))

Inga kommentarer: