onsdag 27 juli 2011

Bara jag igen :o))

Ja kanske inte så bara :o)) men jag bjuder på mig själv iaf! Om man inte har någon som hjälper en när man ska nysta garn kan man vara glad åt att
1. man har korta ben
2. att man är vig
eftersom jag har/är båda så funkade det ganska bra.....en stund iaf :o)) Jag hade precis ätit och magen blev lite hoptryckt så Pallemannen hjälpte mig till slut!

Vad jag förstått är det många som har problem att kommentera med googlekonton. Det tipset jag fått som verkar funka är att man bockar av rutan som säger att man ska fortsätta vara inloggad. Då brukar det funka fin fint!

Tips nr 2. Dolores tipsade om att Blogspot funkar bättre när man skriver i "redigera HTML" än i "skriv" läge. Och jag håller med! Bilder och text är där det ska. Man behöver alltså inte koda utan skriver som vanligt.

Inga kommentarer: