onsdag 31 augusti 2011

Nytt namn men samma modell!

Den här modellen på väska är ju den som jag syr allra mest! Den är enkel men ack så funktionell! På olika bloggar går den under namnet "dagisväskan" men jag har ju gjort om modellen lite så att den mer passar vuxna så jag tycker inte att "dagisväska" är ett så passande namn. Så därför har jag namngett väskan på nytt :o))

Så numera kommer jag sälja väskan under namnet..... TIMOTEJVÄSKAN!! Bra va :o))! Så idag ska jag göra nya tags att hänga på väskorna. Petra på Skogstokiga rubberstamps har gjort en Timotejstämpel till mig så det passar ju bra!

Vinröd läcker TIMOTEJväska, i höstens fina modefärger!

Gul TIMOTEJväska som minner om solens värme och härlighet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt namn du har gett väskorna. Glada färger och.... ja, man blir glad av både färg och namn =)
Kanonfina!
Saknade dig igår!
kram

Siv sa...

Mycket bättre namn! Och vilka fina tyger du syr dina väskor i. Vi var många igår, men du fattades oss ändå! Kram.

Henrietta sa...

Tacj tjejer! Jag saknade er igår också! Känns konstigt att inte sticka en tisdag :o))