måndag 23 januari 2012

Idag är det min dag!

Kan ni tänka er att idag fyller jag 39! Och vilken bra dag det blev!
Dagen började med att jag har jobbat på båda mina jobb och sedan skulle maken jobba över till 20. Så det skulle bli lugnt och lite ensamt. Men samtidigt så visste jag ju att vi skulle fira ordentligt på fredag när han är ledig och jag bara jobbar halv dag.

Men det blev lite annorlunda :o)) När jag kom hem stod maken i hallen med röda rosor och en pava med vin ♥♥♥ han tyckte det var roligare att fira sin lilla fru! Puss på dig Palle

När Palle kom hem var det en bukett tulpaner nedstuckna i brevlådan! Ingen lapp var med så jag vet inte vem min hemliga gratulerare är! Men jag blev så glad över att någon vill fira mig! Så jag tackar av hela mitt hjärta!Jag har även blivit ordentligt firad på Facebook! Jag vet inte hur många grattis jag fått! Så himla roligt!
Jag har även fått kort idag. Från pappa, min morbror och min faster.


Men inte nog med det! Jag blev även uppvaktad igår av underbara familjen Olsson. Och som dom skämde bort mig! Boken "Supertanten", bruna papper från Panduro och en underbar duk. Det var så himla roligt och super trevligt!!


Och än är det inte slut :o)) Mysiga M+M kommer på onsdag och Palles familj kommer på söndag! Sedan tror jag det är klart :o))

5 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Massor av kramar till dig på din födelsedag!!! / Dollan

Henrietta sa...

Tack gummsan ♥

Annefia sa...

Grattis!!!! Och puss på nosen från Måns!

Hedvig sa...

Stort grattis i efterskott! :)

Henrietta sa...

Annefia: Tack och pussa Måns från oss!

Tack Hedvig!