torsdag 23 februari 2012

Prinsessa, väska, blommor

Idag har mitt rojalistiska hjärta bankat av glädje och en tår rann vid nyheten av att en lite ny sessa är född ♥ Grattis till föräldrarna! Här hemma firade vi med prinsesstårta!

Det blev lite sytt nu ikväll. En väska i vaxduk! Jag inspirerades av min mycket duktiga och härliga arbetskamrat Else Österberg! Hon är mamma till boken "Sy i vaxduk"! Jag tror aldrig jag sytt färdigt en väska så fort!! Inget fållande och inget fodrande! Bara tjopp, tjopp färdig! Nu ska jag testa väskan imorgon och se om den får godkänt :o)) Jag är lite väl kräsen!
Några små blomkort har det också blivit. Jag får ofta de stora blommorna över så då är det perfekt att göra kort av dom!
Idag har det varit 10 grader varmt och solsken! Hur härligt är inte det då!!

Inga kommentarer: