fredag 2 mars 2012

Tygnarkoman?

Ja jag tror att en av mina största droger är just TYGER! För man har väl problem när man inte får plats i skåpen? Jag köpte ett påslakan, ett lakan och en bordsduk i söndags, när det låg tvättat i påsen tänkte jag hur ska det få plats? Och då hade jag precis kommit hem med en påse till från Röda Korset :o))
Det är inga WOW fynd jag gör, utan bara lite bastyger. Jag saknar WOWet :o)) Om detta inte är nog har jag beställt 10 meter vaxduk i 10 olika färger! Så nu ska här sys minsansen!!! Undra bara när jag ska hinna? Jag är ju inte lyxhustru längre utan jobbar även extra i en barnaffär. Hur skoj som helst och jag trivs kanon! Men det tar ju onekligen tid från alla hobbys! MEn i helgen är jag helt ledig så då jäklar i min lilla låda ska här sys!!

Här kan du se det gamla tygberget!

1 kommentar:

mamman pysslar sa...

Visst är det härligt med tyger! Du borde komma och botanisera i min tygskatt. Fast jag skulle väl inte släppa iväg några godingar ändå... Kram!