söndag 29 april 2012

11 frågor


Jag har fått 11 frågor från Fialand att besvara. Här kommer mina svar!
1. Är du morgon eller kvällsmänniska?
Morgon människa. Vaknar ofta vid 6-7 och däckar av vis 22-23 på kvällen
2. Vad ville du bli ”när du blev stor”?
Lärare tror jag. Minns faktiskt inte riktigt
3. Blev du det?
Nej :o)) Jag blev sjukvårdsbiträde!
4. Var vill du helst bo, på landet, i småstad eller i storstad?
Småstad, jag trivs super bra i Karlskrona och saknar inte Göteborg
5. Om du befriat en ande ur en flaska och fick tre önskningar, vad skulle du önska då?
Bättre kontroll på maten, tråkigt men sant, så behöver jag hjälp. Att mina studieskulder betalades och en betald minisemester till Köpenhamn. 
6. Vad är meningen med livet?
Att få vara lycklig men min man.
7. Dricker du alkohol? Varför/varför inte?
Ja väldigt måttlig. Jag blir lullig och genomsvett på bara några munnar så cdet är inte värt det. Även om det är gott med lite vitt vin
8. Tror du på reinkarnation?
Vet ej. 
9. När skaffade du din första dator?
Runt 2000 tror jag
10. Vad tittar du helst på på TV?
Serier
11. Samlar du på nånting?
Skulle vara tyger möjligtvis :o))

Jag skickar vidare frågorna till vem som än vill svara. Länka gärna så jag får läsa!

1 kommentar:

Annefia sa...

Kul att läsa dina svar! :o)