tisdag 15 maj 2012

Gårdagen i bilder

När jag kom hem igår så var Palle redan hemma. Jag tänkte inte mer på det, men efter en stund undrade han om jag var lite dum idag :o)) Jag försökte komma på olika tabbar jag gjort och den självklara var ju att jag råkat fipplat med klockan så den ringde en timma för tidigt. Men nej det var inte det han tänkte på och nickade mot hyllan i köket. Och där stod dom! Fina röda rosor eftersom vi hade bröllopsdag ♥ Ja jag tar ju inte blommor för givet i alla fall!


När jag stod och lagade mat, kyckling med potatisklyftor och tzatziki så ringde det på dörren. Utanför stod F med dotter. Och titta vilket fint paket vi fick ♥ F &  L skämmer bort oss så att det inte är klokt! Det var så gott och så lyxigt!

Även jag fastande på bild :o)) Osminkad som vanligt denna årstiden. Min ögon rinner av solen och då är mascara och ögonskuggor någon hit :o) Men så blek jag ser ut :o) Och nej jag är inte gravid bara fet. Jag är så hopplöst svullen om magen! Jag har tagit bort nästan alla mjölkprodukter och ersatt dom med laktosfria alternativ. Ändå är jag som en ballong. Och inte vet jag varför. Irriterande!

Finns det något mysigare än en säng med en katt på? Pyret gillar att ligga på sängen. Timotej och Blaizan ligger gärna under rostäcket :o)) Sötlökar ♥


Hoppas ni alla får en underbar tisdag ♥

Inga kommentarer: