torsdag 17 maj 2012

Problem med mobilen. Hjälp!!

Jag har en Samsung Galaxy GT-I9000 som jag uppdaterade via Samsung Kies, dvs jag kopplade upp mobilen till datorn.
På något sätt lyckades jag föra över alla mina foton från hårddisken till mobilen. Det betyder ca 2000 bilder som bara tar en massa plats. Nu tänker du säkert att det är väl bara att ta bort bilderna? Jag önskar verkligen att det var så enkelt.
Jag har försökt att ta bort bilderna via mobilen, det funkar inte. Jag kan markera bilden men inte radera den. Jag kan bara radera bilder som är tagna med mobilen.
Så efter att ha pratat om det så skulle jag äntligen då koppla upp mobilen mot datorn igen. För nu skulle det ju bara vara att plocka bort alla bilderna. Återigen; om det vore så enkelt! Jag kan bara hitta bilderna tagna med mobilen. Jag har letat överallt men inga bilder som finns i andra mappar.

Så nu till mitt HJÄLP!! Någon som vet hur jag kan hitta fotona som jag laddat upp från hårddisken? Jag vill inte ha dom i mobilen!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Åh, så hjälplös man känner sig inför tekniken ibland! Jag har inget bra att tillföra, bara hoppas att det har löst sig nu!