onsdag 29 augusti 2012

Svårt med köpstopp! Jag har shoppat!

Det går inte så bra detta! Men jag har inte gett upp! Igår beställde jag boken "Torka aldrig tårar utan handskar"  av Jonas Gardell. Efter att hört en intervju med honom om boken så kände jag att den måste jag bara ha. Det är del 1 av 3 om hur det var att vara homosexuell när HIV och AIDS kom till Sverige.

Och idag var jag på House of Lola party och köpte både tröja och kjol. Men som en liten kompensation satte jag in en annan kofta från just House of Lola på TRADERA. Koftan är helt ny och skitsnygg, bara inte min stil.
Så kanske udda kan vara jämt :o))

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag håller med. Bara måste ha boken! Jag har läst nästan allt han skrivit tidigare och tycker han är en fantastisk författare, plus att det är ett ämne som man borde bilda sig betyldigt mer i. :)

Henrietta sa...

Jag har inte läst så mycket av honom men han är fängslande författare. Och att veta hur det var då skadar nog inte!

//Henrietta