torsdag 20 september 2012

Gratis och en liten bekännelse.

Veckan har hittills genererat lite trevligt gratis!

En prenumeration på Vecko Revyn via Arla.

Jag tipsade om mitt Lingonställe på Pågen och fick en presentcheck!

Vichy kommer ge mig vacker hy under en vecka :o))

Natura Media skickade dessa prover.

Och nu till bekännelsen:
JAG HAR SHOPPAT
fy på mig!! Men jag kunde inte låta bli. Först blev ett så underbart tyg på tradera. Alltför dyrt men det fick gå! Och sedan beställde jag en box från Glossybox som bara kommer i begränsad upplaga. Lite lyx måste en kvinna väl få unna sig, eller hur!?

Vän av ordning kanske vill minnas att jag shoppade spännen igår, men det räknas inte. För det måste jag ha för att kunna färdigställa en beställning. Däremot köpte jag bara det jag verkligen behövde och inte en massa bra ha.

Inga kommentarer: