lördag 29 september 2012

Höstmarknad på Skärva + vinst

Idag har jag stått på Skärvas höstmarknad. Tyvärr har jag inga bilder, glömde ta upp kameran och fota.
Jag vet faktiskt inte om jag ska fortsätta att stå på olika marknader, för hur roligt det än är så betalar det sig dåligt. De flesta köper handväskor i en affär och inte på en marknad. Där köper man ätbara saker, tvålar och små saker. Det är min erfarenhet i alla fall.
Jag ska försöka med en julbasar också sedan får jag se. Det lutar åt att vi bara kommer åka på kattuställningarna som Calmare kattklubb anordnar, för där är det så mycket mera än bara sälja. Det är den sociala biten också. Att få träffa alla kattvännerna :o))

Efter marknaden skulle vi egentligen gått på Oktoberfesten son en av pubarna ordnat. Jag vann biljett på kvällsöppet i torsdags. Men vi orkade inte. Jag hade stått ute i blåst och kyla hela dagen och det sista jag ville var ut igen. Så det blev en lugn och skön kväll i soffan istället.

Inga kommentarer: