lördag 8 december 2012

När man inte är hemma....

....så kan man inte tömma brevlådan själv!! Det gör att maken ser saker han inte ska se :o)) Denna gången hade jag beställt en gratis Kalle Anka som skulle slås in och stoppas ner i hans adventskalender. Jag vet att han är 39 och inte 9 men det är ju så skoj med adventskalendrar!
Så igår kom Kalle Anka och jag jobbade till 18! Så den hade han redan läst när jag kom den fulingen! Men då får han inget på måndag så det så!!
Han får inga presenter varje dag utan även små lappar med små söta ord ♥
Och apropå kalendrar så ger jag en till en dam på 79 år. Hon får en chokladkalender och det har hon fått i några år nu. Och den glädjen det ger henne är värd hur mycket som helst!!
Så mera kalendrar till folket :o))

1 kommentar:

Esbe sa...

Fint =) Vem vill inte ha en kalender? =)