torsdag 13 december 2012

Uppföljning: mot en smärtfri kropp

För en månad sedan skrev jag det här inlägget. Så nu är det väl dags för en uppdatering!
Det har skett förändringar, men inte så mycket som jag önskat :o)
Jag är inte smärtfri men den otroligt obehagliga muskelsmärtan, eller vad det var, som jag hade/har i benen är nästan helt borta!! Och det är så skönt! Jag ger min Balance Olja från Zinzino godkänt för det :o)) Jag vet ju inte om det är oljan som kickat in , men jag vet att jag inte har ont. Och det räcker gott för mig!
Vikten är som vanligt mitt största problem. 2 kg ner och 2 kg upp! Så satans irriterande!! Jag tar mig inte tid att simma, och jag far som fisen i påsen :o)) Det är Pallemannens bevingade uttryck :o)) Och jag tror att stressen gör att kroppen inte är i balans. Att ha tre jobb samtidigt ger tyvärr inga lata kvällar i soffan precis :o), men dock pengar i plånboken! Vilket behövs just nu med tandläkarbesök och annat tråkigt.
Men just nu är målet att inte gå upp under jul och fortsätta med armhävningar och sit ups.
Sedan får jag försöka ta tillbaka mitt liv under januari, så jag hinner simma och promenera mera. För jag måste ner i vikt för att smärtan i knäna ska släppa.
Och så var det ju så att jag ville vara piggelin och kärleksgalen i Köpenhamn ♥

Har du tips till mig? Ser du att; jösses om bara Henrietta ändrade på detta så blir det bättre?
Maila mig gärna! Alla tips mottages tacksamt!!

Inga kommentarer: