torsdag 10 januari 2013

Gratis i december - en sammanställning

Jag kom på att jag inte redovisat mitt gratis under december :o)) Jag jobbade så mycket att det inte blev så mycket tid över till gratisjagande. Men lite blev det! Närmare bestämt 813 kr.

Jag delade in alla fådda saker i 4 kategorier: tidningar, smink/hudvård, mat och övrigt. Så här blev det:
Smink/hudvård: 124 kr
Mat: 140 kr
Tidningar: 314 kr
Övrigt: 235 kr

Så om jag lägger ihop de tre månader som jag skrivit upp alla fådda saker blir det så här.
Oktober: 1980 kr  November: 1159 kr December: 813 kr = 3952 kr 
tycker jag inte man kan klaga på!

Ska bli spännande att se hur hela året ser ut!

2 kommentarer:

Siv sa...

Jisses! Inte dåligt alls. Men är det saker du som du normalt använder, eller är det nya "prova på"?
Ses på tisdag!

Henrietta sa...

Det är både och. Tidningar är ju alltid skoj och ny mat alltid gott:o))