fredag 21 november 2014

Mot Stockholm

Hua så tidigt! Klockan är bara 5.08 och alla i mitt resesällskap sover. Själv gick jag upp 4.30. Gillar att ha gott om tid ☺ Just nu är jag i Påskallavik och 6.30 kör vi, jag och 6 andra, till Stockholm för att åka på Winter Kick Off med Tupperware.
Om det är ens i närheten av vad Jubilee var så kommer det bli en upplevelse!!
Det är verkligen ett nyťt liv som har öppnat sig för mig när jag bkev Teamledare!
Ikväll är det middag och då ska vi vara finklädda. Jag har ju lite svårt med att hitta kläder ibland. Det kan bli så när man är fluffig  men nu tyckte jag att jag fått till det med kjol, tröja och en långkofta. Vad tror ni jag gör då? Jo glömmer packa tröja och kofta!! Men som tur är så har jag en svart tunika med som passar.
Jag blir så trött!
Men nu börjar övriga vakna så snart är det frukost 

Inga kommentarer: