lördag 13 juni 2015

Vilken härlig eftermiddag!

Ibland älskar jag min man lite extra mycket ♡ ja även livet älskar jag lite extra ibland! Idag var en sådan där dag!
Palle mötte mig efter jobbet och vi promenerade längs med vattnet och köpte en glass och så satt vi och njöt av solen som äntligen kommit!
Promenaden fortsatte och vi pausade vid vårt paradis uppe på Björkholmen. Där ser man vattnet och vi kan njuta av att höra vattnet slå.
När vi kom hem satt vi på balkongen för första gången i år. Jag gillar vår balkong mer och mer för varje år. Och nu längtar jag efter att få sitta där och sticka 
Kvällen avslutades med en god bakelse och kaffe till en del av prinsbröllopet. Jag missade vigseln men det gör kanske inte så mycket 
Det får inte bli så sent ikväll för imorgon ringer klockan redan 04.00!!! För då ska vi åka till Ge-Kås!! Oj vad jag ser fram emot den resan!






Inga kommentarer: