lördag 7 november 2015

Shoppa gratis!

Ja det gillar jag att göra! Och det kan jag genom att jag svarar på olika undersökningar och sedan byter poängen mot antingen fina produkter eller till Superpresentkort.
Just nu sparar jag till The Body Shops julkalender :) får väl se om jag lyckas.

Hur gör jag då?
Jo en panel som jag är med i M3panel har många undersökningar och även om man inte passar in i målgruppen får man 25 poäng. Så på en månad kan det bli några presentkort!
Vill du också var med? Skicka då din mailadress och ditt namn till mig henrietta . winell @ gmail .com (ta bort mellanslagen)

När jag handlar på nätet brukar jag gå via Refunder där jag får återbäring på det jag handlar. Sedan får jag det utbetalat i kontanter! Jag får alltså betalt för att handla!
Går du via länken så får du dubbel bonus under de första 48 timmarna på allt du handlar!! Och du får även en startbonus på 50 kr!

Så det var några tips på hur man kan shoppa gratis ;)

Inga kommentarer: