fredag 20 november 2015

Tjejkväll ❤

Ibland blir det inte som planerat men det kan ju bli riktigt bra ändå!
Palle är bortbjuden och jag skulle haft en väninna på middag och vin, men så fick hon förhinder. Så istället för en tjejkväll på 2 blev det en spa/tjejkväll där jag tänkte pyssla om mig själv och dricka gott. Ja äta lite gott blir det nog också ;)
En bekant till mig, Ann-Sophie, är så duktig att hitta glädjen i vardagen! Så idag ska jag måla tånaglarna röda ;) Ann-Sophies var turkosglittriga för det är roligare att duscha varje morgon då ;)
Det är det lilla som gör det stora bättre! Som en grön kalaskaka gjord på potatismjöl och smaksatt med citron.
För många år sedan var jag lite deppig och trött. Så då sminkade jag mig varje morgon för att jag skulle se ett ansikte som såg piggt ut i spegeln. Det lilla som gör det stora! Och jag inbillade mig att det hjälpte ;)
Nä nu blir det lite film via Viaplay som vi har gratis 1 månad via Rabble!
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: