onsdag 30 december 2015

Året som gick 2015

Ingenting spelar egentligen någon roll förutom att man har hälsan och människor omkring en som bryr sig om en!
Det har jag verkligen insett i år! Vi har personligen inte blivit drabbade men en bekant på håll blev sjuk i oktober och dog i december. Det tog inte ens 3 månader! Så fruktansvärt! Familjen finns i mina tankar!
Annars har 2015 antingen varit hur bra som helst eller ganska kasst ;)
Jag och Palle har semestrat ihop och bott på vandrarhem och verkligen tagit hand om varandra!
Jag har 2 fina vänner som jag lunchar med och vi gör roliga saker ihop. Det betyder enormt mycket för mig!
Jag har även andra vänner som också berikar mitt liv!
Jag har avslutat vänskap som bara tog energi och gjorde mig förbannad.
Jag har börjat styrketräna! Vilken hit måste jag säga!
Jag har blivit med 2 spinnrockar och gått på 2 spinnkurser.
Jag har lärt känna många nya härliga människor.
Så trots ond kropp, laktos och glutenintolerans och andra brister så är jag så lyckligt lottad!
Jag har en man som behandlar mig som en prinsessa och världens bästa vänner så vad mer kan man begära ❤❤❤❤❤

Inga kommentarer: