måndag 1 februari 2016

Gratis i januari!

Jag tänkte jag skulle göra en sammanställning varje månad för att se hur mycket gratis jag faktiskt fick!
Det var ingen kanonmånad men jag är ju lite ringrostig ;)

2 biobiljetter
160 kr från Refunder
100 kr från Body Shop
1 tidning från Lantliv

Ja det blev ju i alla fall ca 650 kr! Inte illa!

Hur gör jag då? Jo både jag och maken svarar på undersökningar via M3panel där får vi ca 100 kr i månaden i superpresentkort, de har även andra fina saker som man kan samla till.
Vi du ha en inbjudan till M3panel så skicka ett mail med ditt namn och din mailadress.

Vill du få återbäring på alla dina köp så registrerar du dig här. Följer du den länken får du 50 kr i startbonus och dubbelåterbäring i 48 timmar.

För att få lite roliga produkter till köket som glas från Eva Solo och en Paninimaker som man kan fälla ut och använda som grill registrerar jag mina köp på GFK panelen. Jag registrerar 2 ggr per månad och då är det produkter som böcker, blommor, receptfria läkemedel och kläder.
Vill du bli medlem så maila mig ditt namn och din mailadress. Det är helt gratis att vara med!

Inga kommentarer: