onsdag 23 mars 2016

Påskbuffe

Ibland måste man lyxa till vardagen lite! Speciellt nu då jag är arbetslös och Palle sjukskriven för ett ont knä.
Så jag föreslog lite god påskmat för Pallemannen och han var inte sen att nappa på den goda iden ;) om det är något min man gillar så är det påskmat! Och julmat, för det blir ju samma mat ;)
Annars så försöker vi umgås och gå och träna.
Jag kör mest underkropp då jag har kramp i musklerna mellan ländryggen och nacken, behöver jag säga att jag älskar min osteopat?
Palle kör bara överkropp. Han får inte belasta knät mer än med promenader och cyckel innan de fått svar på röntgen. Men man ska ju göra det man kan.

Det är ju en himla tur att vi tycker om att umgås med varandra! För helt ärligt så är min man även min bäste vän som jag bara älskar mer och mer för varje dag som går! Det känns som en ynnest att få vakna vid hans sida varje morgon ❤❤❤

Hoppas ni alla får en riktigt Glad Påsk!

Inga kommentarer: