onsdag 1 juni 2016

Min fina balkong

Nu när det är så varmt tillbringar jag så mycket tid som möjligt på balkongen. Vi har sol ca 2 timmar och då fäller jag upp parasollen. Helt perfekt!
Vi brukar äta middag ute och sedan går Palle in och sätter sig framför fläkten ;) och spelar dataspel, han har svårt att bara vara! Då får han myror i brallan ;)
Jag brukar sticka och lyssna på radion. Ibland blir det någon dokumentär eller sommarpratarna när det börjar.
Man kan ju tro att katterna är ute med mig, men icke! De brukar ligga i sovrummet som är i direkt anslutning till balkongen. Blaizan kan ligga ute en liten stund men bara om jag är ute tillsammans med henne. Timotej kommer bara och hälsar då och då.
Den som alltid var ute med mig var Laura, men hon har flyttat till en ny familj där hon har möjlighet att vara ute. Hon mår som en prinsessa!! Hittar inte på en massa bus och sover som en stock! Familjen har även 4 hundar som hon inte bryr sig ett dyft om! Hon är ju prinsessa och de hennes underståtar typ ;)
Det är en fröjd att se henne!

Inga kommentarer: