lördag 4 juni 2016

Shoppat billigt - igen!

Vi samlar på muminmuggar och vem kunde motstå denna fina sommarmugg? Ja inte jag i alla fall ;) Men som vanligt när jag egentligen inte behöver något så tar det ibland emot att handla så då är det bra att handla gratis eller väldigt billigt.

Så idag stegade jag in på Cervera med 200 kr i presentkort som jag fått via M3 panel. Så muggen kostade mig bara 49 kr istället för 249 kr. 

Jag har den sista månaden samlat ihop 950 kr i superpresentkort! Ja det är både jag och Palle som hjälps åt men jag brukar få nyttja presentkorten ;)

Jag kan verkligen rekommendera M3 panel! Även om man inte kvalificerar sig till undersökningen så får man 25 poäng, och när man har 1500 poäng kan man börja växla dom mot olika premier. Man kommer lätt upp i 1500  poäng per månad. Vill du testa så skicka namn och mailadress till
 henrietta . winell @ gmail . com (ta bort mellanslagen) så skickar jag en inbjudan.

Inga kommentarer: